دوبیتی ها
صدای سنج می آید دوباره
صدای یا حسین (ع) و یا علمدار
درختان نوحه می خوانند با هم
نگاه ابرها خیس است و تبدار
هزار و چارصدسال است دلها
برایت شعر باران می سرایند
محرمهای بعداز تو غریبند
سیه پوش و پر از آه و عزایند
کسی در جمع این زنجیر زنهاست
کسی که آسمانی، ناشناس است
کسی که اشک میریزد برایت
کسی که با نگاهت در تماس است
و شاید یک علم بر دوش دارد
و نامت هست جاری بر لبانش
و شاید آمده تا در عزایت
بگرید ابرهای آسمانش
کسی که نام او در روز جمعه
گل ذکر تمام ندبه خوانهاست
و او هر سال عاشورا می آید
امامی که دلش همدرد با ماست
+ نوشته شده در سوم آبان ۱۳۹۷ ساعت توسط احمــــد درپـــوش
|