بنام خدا
مراسم ششمین سالگرد ۴۱ نفر از جان باختگان حادثه زلزله سال ۹۲ به خوبی و شایستگی برگزار گردید
+ نوشته شده در بیستم فروردین ۱۳۹۸ ساعت توسط احمــــد درپـــوش
|
مراسم ششمین سالگرد ۴۱ نفر از جان باختگان حادثه زلزله سال ۹۲ به خوبی و شایستگی برگزار گردید
از همه شما که امروز در ششمین سالگرد حادثه زلزله ۹۲ و جانباختگان ان حادثه شرکت فرموده اید کمال تشکر داریم
بر چهره ی گل نسیم نوروز خوش است
بر طرف چمن روی دل افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه بگویی خوش نیست
خوش باش ومگو ز دی که امروزخوش است
...............
باحضور سبز خود یاذ ان عزیزان گرامی بداریم
به وبلاگ ما خوش امدید
سال 1398 مبارک