بنام خدا

مراسم ششمین سالگرد ۴۱ نفر از جان باختگان حادثه زلزله سال ۹۲ به خوبی و شایستگی برگزار گردید

 

بنام خدا 

از همه شما که امروز در ششمین سالگرد حادثه زلزله ۹۲ و جانباختگان ان حادثه شرکت فرموده اید کمال تشکر داریم
 


بر چهره ی گل نسیم نوروز خوش است
بر طرف چمن روی دل افروز خوش است
از دی که گذشت هر چه بگویی خوش نیست
خوش باش ومگو ز دی که امروزخوش است

...............

 

بیست فروردین 98 ششمین سالگرد جانباختگان حادثه زلزله سال 92 در شهر شنبه در مسجذ جامع ساعت جهار عصر سه شنبه برگذار میگردد

  باحضور سبز خود  یاذ ان عزیزان گرامی بداریم

باسلام

به وبلاگ ما خوش امدید

       سال 1398 مبارک